گروه سایپا و شرکت سایپاسیتروئن در جهت پیشگیری و شیوع ویروس کرونا همراه با صیانت از سلامت کارکنان و خانوداده های ایشان، این شرکت از روز پنج شنبه ۲۲ اسفندماه۱۳۹۸ فعالیت تولیدی خود را متوقف نموده و تا پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۹تعطیل می باشد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، مهندس محمد معمارنژاد روابط عمومی شرکت سایپا سیتروئن اظهار داشت: با تشکیل کمیته واکنش در شرایط اضطراری و ایجاد روش ها و برنامه های یکپارچه و منظم، اقدامات مهم و موثری در خصوص آگاه سازی کارکنان در مورد پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و راه های مقابله با آن انجام شده است.

وی افزود: در این راستا دوره های آموزش نمایندگان قسمت های مختلف شرکت به منظور انتقال موارد مهم آموزشی به پرسنل صورت گرفته و در مبادی ورود و خروج، انکس های اداری و مکان های پرتردد از قبیل رختکن، سرویس بهداشتی و…. استندهای آموزشی، اطلاعیه ها، اینفوگرافی و پوسترهای آموزشی نصب شده است.
این مقام مسؤل تصریح کرد: سایپاسیتروئن در زمان فعالیت خود و با تأکید بر رصد مستمر وضعیت سلامت کارکنان از طریق سنجش تب ایشان و در راستای کاهش ریسک احتمال خطر ابتلای پرسنل، با کاهش ساعات کاری، حذف سرو وعده های غذایی در شیفت های کاری و اثر انگشت در دستگاههای ساعت زنی حضور و غیاب و لغو برنامه های گروهی از قبیل فعالیت های ورزشی، سمینارهای آموزشی و جلسات بیش از ۴ نفر در دستور کار قرار داده بود.

وی گفت: همچنین این شرکت به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی و گندزدایی فضاهای عمومی و سالن‌های تولید، سرویس های ایاب و ذهاب، گیت بارزسی، سالن های تولید و مکان های حساس همانند آبدارخانه، خوابگاه، سرویس های بهداشتی و… به طور مستمر و روزانه اتخاذ نموده است
در راستای حفظ سلامت خانواده محترم کارکنان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایپاسیتروئن با پرداخت کمک هزینه بهداشتی به پرسنل خود و توزیع ۴ هزار بسته پک سلامت شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و دستکش اقدامات موثری در این خصوص انجام داده است.
شایان ذکر است این شرکت در راستای مشارکت های اجتماعی خود، امکانات و تجهیزات درمانی در اختیار مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان وسایر نهادها قرارداده است.
به گزارش جارچی اخبار؛شرکت سایپاسیتروئن با اشتغال‌آفرینی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر و در راستای پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا، اهمیت سلامت همشهریان و کارکنان شرکت سایپاسیتروئن و همچنین اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و‌ حسب احترام به دستور دادستان محترم کاشان مبنی بر تعطیلی مراکز صنعتی و تولیدی پاسخ مثبت داده و آن را عملی نموده است.

انتهای خبر / بصیرتی