امام جمعه موقت کاشان گفت: بی اعتنایی به توصیه های پزشکی و بی جهت به خیابان‌ها آمدن مساوی با پایمال کردن حق الناس است.

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار، در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار از کاشان، ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کادردرمانی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: در چنین شرایطی که این عزیزان شبانه روز خود را وقف بهبود بیماران کرده اند، لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

وی افزود: بی اعتنایی به توصیه‌های بهداشتی سبب گسترش ویروس کرونا و پایمال شدن حق الناس می‌شود، از این رو مردم باید به توصیه‌های بهداشتی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبارهم افزایی و انسجام بین فعالان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت بالقوه مردمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نقش مهمی دارد.

امام جمعه موقت کاشان با تقدیر از همه نهاد و گروه‌های مردم نهاد و ستاد‌های مردمی که تلاش شبانه روزی برای مقابله با ویروس کرونا دارند، گفت: گروه‌های مردمی به جای اقدام مستقل با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا هماهنگ باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به حضور غیرضروری برخی از شهروندان در خیابان‌ها و معابر شهری، گفت: حضور غیر ضروری مردم در خیابان‌ها سبب افزایش شیوع بیماری در بین مردم و پایمال شدن حق الناس است.