مسابقه عکاسی «در خانه برای امام زمانمان جشن می‌گیریم» ویژه بانوان شهر سمنان برگزار می‌شود.
مشاور شهردار سمنان در امور بانوان اظهار کرد: امور بانوان شهرداری سمنان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت حجت ابن الحسن (عج)، مسابقه عکاسی ویژه بانوان این شهر را برگزار می‌کند.
سمیه قاسمی گفت: امسال به دلیل شرایط اعمال‌شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اهمیت توجه به سلامت شهروندان، قادر به برگزاری جشن‌های شهری برای میلاد امام زمان (عج) نیستیم؛ اما این میلاد مسعود و فرخنده را در کنار خانواده‌ها جشن می‌گیریم.
وی افزود: بانوان پرتلاش و مهدوی شهر سمنان می‌توانند از جشن‌های خانگی خود در نیمه شعبان عکس تهیه کرده و آن را برای ما ارسال کنند.
به گفته مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، عکس‌ها می‌تواند با مضامین کیک و شیرینی‌های خانگی میلاد امام زمان (عج)، تزئین منزل یا فضاسازی کوچه و محله به مناسبت این میلاد عزیز و نذری‌های امام زمانی برای مقابله با بیماری کرونا باشد.
قاسمی بیان کرد: بانوان همیشه در میدان شهر سمنان می‌توانند از اقدامات خود برای مقابله با کرونا با نیات خیرخواهانه شامل تهیه و توزیع ماسک و دستکش بین مردم و ارسال هدایایی برای کادر درمان و شهروندان نیازمند عکس تهیه کرده و ارسال کنند.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۲ فروردین‌ماه فرصت دارند تا عکس‌های خود را به نشانی @mehrbanoohayeshahr در فضای مجازی ارسال کنند و به سه عکس منتخب هدایایی اهدا خواهد شد.
مشاور شهردار سمنان در امور بانوان با بیان اینکه اسامی برندگان در کانال بانوان شهر اخلاق به نشانی @Ladiesofsemnan در فضای مجازی درج می‌شود، گفت: امیدواریم این اقدام، حرکتی هر چند کوچک در راستای ترویج سیره مهدوی در جامعه باشد.