در راستای اجرای مطلوب و اثر بخشی مرحله دوم طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا ،تحقق تدابیر فرامین فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی،رزمایش سراسری کمک مومنانه با رمز “یا صاحب الزمان ادرکنی”همزمان با میلاد خجسته و نورانی امام زمان عج در سطح نواحی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج ومحلات آران و بیدگل آغاز شده است .

سرهنگ حسن فخرل در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان، در مورد رزمایش سراسری کمک مومنانه اظهار داشت: بسیج به منظور حمایت از فقرا و نیاز مندان بویژه کسانی که درآمد و شغل آنها در پی حادثه کرونا از دست رفته یا آسیب جدی دیده و توان معیشت خود را ندارند، وارد میدان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: مرحله اول رزمایش از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان می باشد،در این طرح کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در قالب بسته های حمایتی بین نیاز مندان توزیع خواهد شد، افراد خیر و نیکوکار می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به حوزه های مقاومت بسیج شهرستان آران وبیدگل تحویل نمایند.

فخرل با تاکید براین امر خداپسندانه گفت: خیرین می توانند در قالب حامی با تحت پوشش قرار دادن یک یا چند خانواده برای حداقل سه ماه و ماهانه ۳۰۰تا ۵۰۰هزار تومان به خانواده ای که به انتخاب خود کمک نمایند.

انتهای خبر/ بصیرتی