مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان گفت: خیرین شهرهای کاشان و آران و بیدگل بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به بخش سلامت و مراکز درمانی و بیمارستانی دو شهرستان کمک کردند.
حسین نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان،اظهار داشت: اعلام نیاز‌های بیمارستان‌های کاشان و آران وبیدگل به امکانات و تجهیزات مورد نیاز، طی کمتر از ۴۸ ساعت از سوی خیرین خریداری و در اختیار بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل قرار داده شد.

نیکزاد گفت: در این مدت خیرین با خرید دستگاه‌های تنفسی ونتیلاتور، پمپ سرنگ، مانیتور، دستگاه‌های الکترو شوک، دستگاه‌های نوار قلب، تخت بیمارستانی، تخت آی سی یو و اتمام پروژه‌های مراکز درمانی کمک‌های قابل توجهی داشتند.

نیکزاد در ادامه از اجرای طرح «محسنین سلامت» به مناسبت ماه مبارک شعبان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد و اظهار داشت: در این طرح که با عنوان طرح بقیه الله الاعظم و با مساعدت خیرین برگزار شد، بسته‌های معیشی و بهداشتی به ارزش هر بسته به مبلغ ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال برای بیماران بهبود یافته ویروس کرونا که از بیمارستان مرخص می‌شوند در نظر گرفته شده است که تا پایان ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر