مدیر موسسه اطعام الایتام بقیه الله کاشان از توزیع ۱۸هزار وعده غذای گرم بین مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

تقی چاکری در گفت و گو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان، با اشاره به اینکه هر هفته بیش از دو هزار پرس غذای گرم بین مددجویان توزیع می شود گفت: طی دوماه گذشته بیش از ۱۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۳۶۰ میلیون تومان بین ایتام شهرهای کاشان و اران و بیدگل توزیع شده است.
وی افزود: هم چنین طی همین مدت بیش از ۲۵۰۰ بسته غذایی شامل مرغ، گوشت ، برنج ، روغن و ماکارونی بین ایتام دو شهر توزیع شده است.
رئیس مجتمع خیریه اطعام الایتام بقیه اله الاعظم همچنین از ساخت مجتمع خیریه اطعام الایتام گفت: این مجتمع با زیر بنای ۹۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه احداث می شود
تقی چاکری افزود: برای این مجتمع که دارای درمانگاه فوق تخصصی ارتوپدی، اتاق عمل، ۵ سالن با ظرفیت هر کدام ۷۰۰ نفر دو طبقه پارکینگ و سالن های چند منظوره فرهنگی ، گالری و نمایشگاه عکس و رستوران با ظرفیت ۲۰ هزار پرس غذا در روز می باشد بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه میشود که تماما توسط خیرین کاشانی تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ یتیم زیر پوشش ای موسسه خیریه هستند اظهار داشت: تمامی در امد حاصله از این مجتمع برای ایتام می باشد.