«مهدی ابویی» در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار از یزد، با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه کارگران و کارخانجات استان یزد در هفته کارگر، گفت: در طول این هفته برنامه‌هایی متعددی مانند دیدار با امام جمعه محترم استان، استاندار یزد، بازدید از خانواده شهدای کارگری استان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در نظر گرفته شده است.

 

رئیس بسیج کارگری استان یزد به برگزاری شیفت ایثار در یزد اشاره و اضافه کرد: در این شیفت قریب به ۸۰۰ نفر از بسیجیان با حضور خودجوش و خیرخواهانه خود در بخش‌های مختلف از جمله تولید ماسک و مواد بهداشتی، فعالیت در کارخانه‌های راکد مشغول به کار شدند.

 

وی با بیان اینکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، جمع آوری کمک های مومنانه را در دستور کار داشتیم اظهار داشت: کمک های مومنانه از مراکز تولیدی و کارخانجات و خیران جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

 

ابویی با اشاره به برگزاری دومین مرحله جمع آوری کمک های خیری، خاطرنشان کرد: در مرحله اول بیش از ۷۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که امیدواریم در مرحله دوم نیز بتوانیم مبلغ قابل توجهی را جمع آوری و با تهیه بسته‌های معیشتی، بخشی از دغدغه های نیازمندان استان را کاهش دهیم.