«به گزارش خبرنگار جارچی اخبار ازیزدعباس ملازینلی» در حاشیه نشست هماهنگی پروژه‌های عمرانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، اظهار کرد: پروژه‌های مذکور بااعتباری بالغ‌بر ۳۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید تا شهروندان یزدی از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

 

وی اهم این پروژه‌ها را یادآور شد و افزود: سینمای روباز پارک مارکار، پلاتو تئاتر منطقه سه، فرهنگسرای اجتماعی منطقه چهار، نگارخانه منطقه سه، گذر سینما تک، فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر و احداث و تکمیل زمین‌های ورزشی منطقه دوبخشی از این پروژه‌ها هستند.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی سازمان هر دو هفته یکبار جلسات پیشرفت و ارزیابی این پروژه‌ها با حضور معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و جمعی از مسئولین این حوزه تشکیل می‌شود تا ضعف‌ها و قوت‌ها بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

 

ملازینلی با اشاره به سیاست‌گذاری شورای شهر یزد مبنی بر اینکه سال جاری باید سال جهش فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد باشد؛ ابراز امیدواری کرد تا بخشی از این پروژه‌های عمرانی در سال جاری به بهره‌برداری برسد