رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان از صادرات ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری بخش تعاون این شهرستان به خارج از کشور طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان،حسن رمضانی اظهار داشت: شهرستان کاشان صادرات بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در بخش تعاون را به خارج از کشور طی سال گذشته داشته که عمده این کالا‌ها گلاب، عرقیات گیاهی، فرش دست‌بافت و آلیاژ سرب بوده که نسبت با سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان افزود: این کالا‌ها به کشور‌های کشور‌های عراق، امارات، قطر، هند، چین، استرالیا و برخی کشور‌های اروپایی صادر شده است.

رمضانی، میزان سرمایه‌گذاری این تعاونی‌ها را نزدیک به ۳۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این شرکت‌ها در زمینه‌های تولیدی، کشاورزی، مسکن و پشتیبانی فعالیت می‌کند.

او، با اشاره به اینکه امسال با همکاری کاریابی‌های غیردولتی شهرستان کاشان ی دو هزار نفر در واحد‌های اقتصادی بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی جذب شدند که بیانگر افزایش ۵۰ درصدی به نسبت مشابه سال گذشته دارد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان همچنین در خصوص حوادث کار و آموزش‌های ایمنی یادآور شد: افزون بر۷۰۰۰نفر ساعت در بخش‌های صنعت، اصناف و پیمانکاران آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.