مدیر فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقه رسانه‌ای «رمضان با قرآن» به عنوان یکی از سری برنامه‌های جشنواره روزگار وصل ۲ در بستر فضای مجازی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، محمد‌رضا گلسرخی گفت: این مسابقه رسانه‌ای شامل چهار بخش قرائت یک سوره از قرآن کریم ویژه کودکان زیر شش سال، قرائت قسمتی از قرآن با صوتی زیبا ویژه همه سنین، دلگویه سحر اولی‌ها ویژه دختران ۹ و پسران ۱۵ سال و سفره افطاری ساده ویژه همه سنین است.
وی پیرامون شرکت در این مسابقه رسانه‌ای ابراز داشت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه در هر یک از بخش‌های چهارگانه باید ویدیوئی حداکثر یک دقیقه‌ای به صورت افقی با تلفن همراه خود ضبط و حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه به آیدی تلگرامی farhangsara_almahdi_admin@ ارسال کنند.
مدیر فرهنگ‌سرای المهدی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقه همزمان با عید سعید فطر به قید قرعه انتخاب و به آنها جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود، تصریح کرد: اسامی برندگان این رقابت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای المهدی(عج) به آدرس farhangsara_almahdi@ نیز قابل مشاهده خواهد بود.