فرماندار ویژه کاشان در بازدید از موسسه خیریه آبشار عاطفه ها افزود: تامین نیازهای ضروری و ایجاد اشتغال محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین وظیفه موسسات خیریه است .
وی اضافه کرد: موسسات خیریه به واسطه دریافت مجوز فعالیت های خود از مجموعه دولت، دارای اعتبار و مردم به آن ها شناخت و اعتماد بیشتری دارند.
مرتضایی تصریح کرد:امروزه اگر مردم بخواهند بدون حضور در عرصه های اجتماعی امور خود را تنها از طریق دولت دنبال و پیگیری کنند بدون شک به توفیق دست نخواهند یافت .

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: این موسسات با میل و رغبت و بدون هیچ چشمداشت و منفعتی به انجام کار خیر و مسالمت آمیز می پردازند.
وی گفت: موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد موجب افزایش ضریب مشارکت مردم در جامعه می شوند و نهایتا منجر به افزایش موفقیت های بیشتر دولت می گردد.

خانم کریمی موسس و مدیر موسسه خیریه بین المللی آبشار عاطفه های کاشان نیز گفت: این موسسه در سال ۱۳۹۰ با هدف حمایت و یاری رساندن به نیازمندان به ثبت رسیده است و از خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست،زندانی، بیماران سرطانی و از کار افتاده حمایت و با کمک های مادی و فرهنگی به محرومان جامعه و برگرداندن حس اعتماد به نفس به آنها به فعالیت می پردازد .

کریمی با اشاره به اینکه ۲۸۰ خانوار تحت پوشش خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها هستند، افزود: از ابتدای تاسیس این موسسه هر ماه بسته معیشتی به مدد جویان هدیه می شود و در حال حاضر هر سه ماه یک بار حدود ۱۰ میلیارد ریال به مددجویان خود کمک جهزیه،سبدهای معیشتی، پوشاک، هزینه درمان و تسهیلات پرداخت می شود.

موسس خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و سخت شدن وضعیت معیشتی افراد، به مناسبت عید نوروز ۳۰۰ سبد کالا به ارزش ۳میلیون و پانصد هزار ریال شامل گوشت، حبوبات،روغن و دیگر اقلام ضروری به مددجویان اهدا شد که همچنین همین تعداد برای ماه مبارک رمضان نیز مجدد به خانوارها تقدیم شد.

کریمی از واگذاری ۲۵۰ پک بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای مدد جویان خبر داد و افزود: از خیرین می خواهیم تا با کمکهای بیشتر خود ما را در این کار خیر همراهی کنند.