به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد صبح امروز با حضور احمد ترحمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولان استان یزد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

 

جوادیان زاده در این نشست ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان رسالتی خطیر در جهت تنویر افکار عمومی و  تسهیل خدمات رسانی به مردم است که نقش آن را به خوبی در جامعه مشاهده می کنیم.

 

وی افزود: شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می کنند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: نقش روابط‌عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌‌های جدید روابط‌عمومی در عصر ارتباطات است و‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

 

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز روابط عمومی از علی صالحی، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد تجلیل و قدردانی شد