به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در این جلسه که به میزبانی این اداره کل و با حضور نمایندگان دفاتر مدیریت بحران، امور شهری و شوراهای استانداری، اعضا کارگروه پدافند غیرعامل حوزه راه و شهرسازی، شهرداری اصفهان و مهندسین مشاور طرف قرارداد تشکیل شد، برشی از طرح جامع پدافند غیرعامل ارائه گردید.

حسین خادم زاده رئیس اداراه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این اداره کل و دبیر پدافند غیرعامل در حوزه راه و شهرسازی استان، با بیان اینکه «موضوع پدافند غیر عامل دفاع از مردم و زیر ساخت های کشور‌است که مصون سازی زیرساخت‌ها و صیانت از ایمنی و امنیت مردم را دنبال می‌کند.» گفت: “زیرساخت‌ها، اصلی‌ترین عنصر امروز جهان در حوزه پدافند غیرعامل هستند که توجه و اهتمام ویژه به این مهم را ضروری می کند. ”

وی در خصوص طرح جامع پدافند غیرعامل عنوان کرد: این طرح چراغ راهی برای شناسایی تهدیدات و اقدامات پیشگیرانه در مقابل انواع مخاطرات است.

گفتنی است حوزه راه و شهرسازی یکی از دوازده حوزه فعالیت در طرح پدافند غیرعامل است و طی این جلسه لیست دارایی های سطح بندی شده دستگاه های عضو در طرح مذکور ارائه و جهت تصویب مورد بررسی قرار گرفت.