با تلاش ماموران کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) ، سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو دستگیر و به ۵۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان ، سرهنگ پاسدار “علی قربانی” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت : درپی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو های پراید در سطح شهر کاشان، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: مأموران کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) این شهرستان طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی افزود : متهم در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار، که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد و مدارک تاکنون به ۵۸ مورد سرقت محتویات داخل خودروهای پراید اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی کاشان در خاتمه از مالکان خودروها خواست: از پارک خودروی خود در محل های تاریک و خلوت و نگهداری وسایل ارزشمند و مدارک در داخل خودرو خودداری و در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک بلافاصله با پلیس۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنید.