به گزارش جارچی اخبار؛ نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت اصفهان و دیدار با مدیرعامل و معاونین این شرکت و با بیان اینکه نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در برگرفته است، تصریح کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان ازجمله مجموعه هایی است که جایگاه مهمی در تولید و اقتصاد کشور دارد. ازاین رو اعتقاد ما بر این است که این شرکت میتواند با عنایت به ظرفیتهای موجود، در زمینۀ توسعه و جذب نیروهای بومی استان نیز بیش از پیش نقش آفرین باشد.
طغیانی در ادامه، ضمن قدردانی از دستاوردها و تلاش مدیران و شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار داشت: به نوبۀ خود از مدیران و کارگران عزیز این شرکت تشکر میکنم و به ایشان خدا قوت میگویم؛ چراکه این عزیزان در واقع در خط مقدم جبهۀ تولید و ایجاد ارزش در اقتصاد کشور مشغول فعالیت اند.
این نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس براساس رسالتی که بر دوش دارند، هر جا که نیاز به اصلاح قوانین و رفع موانع قانونی تولید باشد، از هیچ همکاری و تلاشی مضایقه نمی کنند و به گونه ای عمل خواهند کرد که موانع داخلی و تحریمها نتواند به صنایع و اقتصاد کشور آسیب برساند.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز با ارائۀ گزارشی از عملکرد شرکت گفت: خرسندیم که در سالی که به فرمودۀ مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است،واحد تصفیه گازوئیل به بهره برداری خواهد رسید و به شعار سال جامۀ عمل خواهد پوشاند.
مرتضی ابراهیمی از رعایت پروتکلهای مربوط به بیماری کرونا و استمرار افزایش تولید در شرکت پالایش نفت اصفهان در این شرایط سخت به عنوان یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای مهم شرکت یاد کرد.
وی ضمن قدردانی از زحمات تمامی نمایندگان مجلس در ادوار گذشته خاطرنشان کرد: بدون شک قوۀ مقننۀ کشور و به طور مشخص مجلس شورای اسلامی می تواند بیش از پیش یاری رسان بخش صنعت کشور باشد.