به گزارش جارچی اخبار؛ همچنین به پاس قدردانی از ایثارگری‌های قهرمانان سلامت در روزهای مقابله با کرونا، بر نامگذاری تقاطع خیابان‌های حکیم نظامی و محتشم کاشانی در محدوده شهرداری منطقه پنج به نام پرستار نیز تاکید شد که باید مراحل قانونی برای این نامگذاری طی شده و برای تصویب در یکی از جلسات آتی شورای شهر، در صحن علنی مطرح شود. هم اکنون یک خیابان در اصفهان به نام پرستار در محدوده منطقه ٧ وجود دارد.
*«ناژوان» عنوان رسمی تمام عرصه مجاور ناژوان
یکی دیگر از لوایح نامگذاری معابر در جلسه امروز شورای شهر اصفهان، نامگذاری میدان شهدای ولدان بود که به درخواست خانواده شهدا و اهالی محله، در محدوده منطقه دو شهرداری، خیابان شهیدان غربی و خیابان ملت صورت گرفت.
در منطقه ۱۵ شهرداری معبری بدون نام به طول سه کیلومتر وجود داشت که امروز با تصویب اعضای شورای شهر به نام خیابان بیهقی نامگذاری شد. خیابان بیهقی به نشانی خیابان جی، میدان امام خمینی (ره)، از خیابان سلمان تا بزرگراه شهید آقابابایی است.
همچنین با تصویب اعضای شورای شهر، تمام عرصه مجاور ناژوان به نشانی بزرگراه شهید حبیب‌اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت در محدوده مناطق ۹ و ۱۳ با هدف ایجاد وحدت در نام این منطقه، به نام بیشه ناژوان نامگذاری شد.