فرمانده انتظامی شهرستان “نطنز” از توقیف یک دستگاه خودروی تریلر حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار؛ سرهنگ “مرتضی هادیان”  گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان “نطنز” با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد خودروهای عبوری در محور “اصفهان-کاشان” به یک دستگاه تریلر حامل کالا مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود بود، گفت: در بازرسی از این خودرو یک عدد یخچال فریزر، یک عدد تلویزیون ۴۳ اینچ،۹۱ طاقه پارچه سفید، ۶۰ طاقه پارچه چادر مشکی، ۲۰ بسته لنت خودروهای سنگین، ۱۹ بسته چای ۱۰ کیلویی، ۱۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۰ کارتن لوازم قهوه ساز، ۲ کارتن قهوه ۲۵ کیلویی، یک عدد ماشین لباسشویی، ۵۰ کارتن بلور، ۶ کارتن لوازم موتورسیکلت ، ۶ کارتن لوازم جانبی موبایل و ۴۰۰ ثوب روسری زنانه خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان “نطنز” ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.
سرهنگ هادیان با بیان اینکه ورود و عرضه کالای قاچاق به اقتصاد و تولید کشور ضربه جدی وارد می کند و باعث بیکاری جوانان می شود، گفت: از عموم مردم می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در مورد فعالیت قاچاقچیان کالا دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون اقدام شود.