رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از همراهی متعهدانه دانشجویان با مسؤولین واحدهای دانشگاهی استان در برگزاری امتحانات غیر حضوری تشکر کرد.

به گزارش جارچی اخبار؛ دکتر پیام نجفی گفت: همیشه شرایط یکسان و یک شکل نبوده و باید در شرایط خاص و بحران های موقت، به جای انفعال، بهترین تصمیم را بگیریم تا به بهترین نتیجه برسیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: به محض شیوع ویروس کرونا برنامه های دانشگاه نه تنها متوقف و تعطیل نشد بلکه در چند محور برگزاری کلاس های مجازی، تقویت زیرساخت ها و ساخت محصولات و تجهیزات مبازره با کرونا سازماندهی و به صورت مرحله ای به اجرا درآمد که در این مسیر جدید همراهی اساتید و دانشجویان نقش به سزایی داشت.
وی افزود: از ابتدای اسفند ماه، کلاس های مقطع تحصیلات تکمیلی بدون وقفه آغاز و از ابتدای سال جاری با تقویت زیرساخت ها، کلاس های مقطع کارشناسی نیز فعال و دانشجویان در کلاس ها شرکت کردند.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تازگی آموزش مجازی برای واحدهای دانشگاهی خاطر نشان کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنانی که سالیان سال به آموزش حضوری عادت کرده بودند هم اکنون باید با فضای جدیدی مواجه می شدند که تفاوت های فاحشی با روش قبلی داشت، از این رو صبر و آرامش همه این عزیزان در این راه یاری رسان دانشگاه بوده است.
دکتر نجفی اظهار کرد: آموزش مجازی یک فرصت برای دانشگاه است و باید در کنار آموزش حضوری به عنوان مکمل آن بکارگیری شود، از این رو باید با روش های مختلف این نوع آموزش بیش از پیش آشنا شده تا بتوانیم در مواقع مختلف از ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی بهره مند شویم.
وی عنوان کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا طی دو هفته در خردادماه، کلاس های رفع اشکال حضوری برای دانشجویان با رعایت موازین بهداشتی برگزار و با توجه به درخواست قاطبه دانشجویان و خانواده های آنان مبنی بر عدم برگزاری امتحانات حضوری، با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مرکزی کلیه امتحانات واحد های دانشگاهی استان به صورت مجازی در حال برگزاری است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: امتحانات مقاطع ارشد و دکتری، استاد محور و در بستر LMS انجام می شود و دانشجویان مقطع کارشناسی نیز در سامانه LMST در حال آزمون هستند و پشتیبانان آموزشی و فنی، شرایط برگزاری را مرتبا رصد و در صورت بروز هرگونه اشکال دانشجویان می توانند با پر کردن فرم رفع اشکال تعبیه شده در سامانه از شرایط مطلوب آزمون استفاده نمایند.
دکتر نجفی ضمن تقدیر از همکاری مسئولانه دانشجویان تصریح کرد: موفقیت حاصل یک کار گروهی و استفاده از خرد جمعی است و همکاری و همفکری دانشجویان، اساتید و کارکنان عزیز در این مسیر باعث شد تا بدین جا این فصل بحرانی را با موفقیت پشت سر گذاریم که لازم است در پایان از زحمات دکتر اکبر پیرستانی معاون سابق آموزشی دانشگاه تشکر و برای دکتر محمد لطیفی در ادامه این مسیر جدید آرزوی موفقیت نمایم.