شهردار اصفهان گفت: نگاه وزارت امور خارجه تایید کننده ارزش فعالیت های شهرداری اصفهان در زمینه اقدامات بین المللی بود.

به گزارش جارچی اخبار ، قدرت اله نوروزی در گفت و گوی تلفنی با برنامه رادیویی “سلام اصفهان” اظهار کرد، پنج شنبه هفته گذشته در جریان سفر سخنگوی وزارت امور خارجه به اصفهان در خصوص دیپلماسی شهری گفت و گویی با وی صورت گرفت که خوشبختانه نگاه وزارت امور خارجه تایید کننده ارزش فعالیت های شهرداری اصفهان در زمینه اقدامات بین المللی بود.
وی با بیان اینکه سخنگوی وزارت امور خارجه کشور معتقد بود دیپلماسی شهری اصفهان به دیپلماسی رسمی کشور کمک خوبی می کند، تصریح کرد: ابتکار جدید و موفق دیپلماسی شهری اصفهان در گفت و گو با شهرداران دنیا و مکاتبه با سازمان های بین المللی و نامه نگاری با خواهرخوانده ها در خصوص مسائل مربوط به همکاری های مشترک به ویژه پیرامون مقابله با ویروس کرونا و تبادل تجربیات اصفهان، می تواند به عنوان الگوی کلانشهرهای ایران باشد.
شهردار اصفهان با اشاره به برنامه های هر یکشنبه یک افتتاح، ادامه داد: فردا در ادامه این برنامه ها برای افتتاح یک بوستان و آغاز عملیات اجرایی یک پل ویژه رفت و برگشت برای ساکنان محترم شهرک شهید کشوری به منطقه ۶ می رویم.
وی اضافه کرد: دو سال گذشته بوستان شهید روح الامین آماده و با حضور مردم افتتاح شد، بوستان دیگری در مجاورت همان منطقه با مساحت ۷۰ هزارمتر مربع احداث شده که در برنامه هر یکشنبه، یک افتتاح این هفته در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
نوروزی تاکید کرد: به ساکنان شهید کشوری این نوید را می دهم که به جز این بوستان عملیات اجرایی دو پل اتصال شهرک به اتوبان شهید کشوری را آغاز می کنیم که این دو پل نقش بسیار مهمی در جهت سهولت در رفت و آمد مردم دارد.
وی گفت: تاکیده کرده ام تابلوهای روزشمار پروژه نصب و مردم بر روند کار و سرعت عملیات نظارت داشته باشند تا کار با سرعت بیشتری جلو برود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه خداوند را بابت وفای به عهدی که با مردم بستیم شاکریم، افزود: ادامه فرزانگان، پل آفتاب، نمایشگاه بین المللی، سالن گلستان شهدا، پل شهید سردار سلیمانی و … طبق قولی که داده بودیم عمل شده و با تلاش مدیران، مهندسان، کارگران، پیمانکاران و … پروژه های فردا نیز طبق وعده افتتاح می شود.