دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه عمر فعالیت های دمواکراتیک  همانند تعاونی ها در کشور ما به حدود ۵۰ سال می رسد گفت: این درحالی است که این فعالیت های دموکراتیک در دنیا عمری ۲۰۰ ساله دارند و بر همین اساس ما باید از فعالیت هایی همانند تعاونی ها که فضایی این چنینی دارند  حمایت کنیم.

به گزارش جارچی اخبار، دکتر نیکوخصلت که در بازدید  از پروژه های شرکت تعاونی مسکن ریخته گری تراکتورسازی سخن می گفت  به یکی دیگر از مشکلات  مهم اجرای پروژه های عمرانی در کشورمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه پروژه ها در کشور ما در اغلب موارد ۲ تا  ۳ برابر زمان پیش بینی شده طول می کشد و این موجب هزینه بر شدن و از بین رفتن سرمایه ها در این شرایط اقتصادی می شود.

وی با اشاره به طولانی شدن اجرای  پروژه مسکونی طوبی شرکت تعاونی مسکن ریخته گری تراکتورسازی گفت: با توجه اینکه از سویی این پروژه متعلق به قشر شریف کارگران می باشد و از طرفی مدت اتمام نهایی آن بیش از اندازه طول کشیده باید دست به دست هم داده تا هر چه سریعتر موافقت شهرداری را اخذ کند.

در این نشست اعضای شورای شهر تبریز حاضر در راستای حل مشکلات تعاونی برای اخذ پایانکار از شهرداری منطقه ۵ حضور یافتند و قول همکاری را در چارچوپ مقررات جاری را اعلام نمودند.