نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اساسی ترین راه‌های خروج نظامیان آمریکا از منطقه اتحاد و همدلی کشورهای مسلمان با همدیگر است.

به گزارش جارچی اخبار، ابوالفضل ابوترابی  بر لزوم اتحاد و همدلی کشورهای مسلمان تأکید کرد و گفت: کشورهای منطقه باید بدانند که آمریکا و غرب هیچ منفعتی برای آنها نخواهد داشت، بلکه اینها به دنبال منافع خود بوده‌اند و در حال چپاول دارایی‌ها و ثروت این کشورها نیز هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه باید متوجه باشند که برای رهایی از سلطه‌گری آمریکا و امپریالیسم جهانی می‌بایست به اتحاد و یکپارچگی با همدیگر متوسل شوند؛ زیرا تنها راه اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، همین همدلی و همبستگی با یکدیگر خواهد بود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور آمریکا در منطقه باعث ایجاد ناامنی‌های پی در پی‌ شده و البته ناگفته نماند که ایلات متحده به دنبال ایجاد و شکل دهی نفاق در میان کشورهای منطقه بوده تا از این راه به اهداف نابخرادانه و پلید خود دست پیدا کند.

ابوترابی اظهار کرد: کشورهای مسلمان باید وضعیت بغرنج امروز منطقه را درک کنند و ماهیت اصلی آمریکای جهانخوار را مورد کنکاش قرار دهند تا بتوانند با یک تصمیم عاقلانه موجبات خروج آمریکایی‌ها را فراهم آورند.