آیین رونمایی از نرم افزار نوای حرم در آستان مقدس علی بن باقر علیه السلام مشهداردهال کاشان برگزارشد

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار رییس اوقاف کاشان در این آیین که با حضور اعضای موسسه فرهنگی یاسین امین قم. برخی مسئولین در استان آستان مقدس برگزار شد، اظهار داشت: این نرم افزار که برای اولین بار تولید گردیده نتیجه استفاده بهینه از تکنولوژی جدید امروزی است و نرم افزاری جامع و کاملی از ویزه برنامه های اذان گاهی. مناجات.قران. خصوصا ویزه برنامه های مذهبی و مناسبتی. احادیث. ادعیه.احکام و مسائل شرعی. حضرت شناسی و آداب زیارت و … می باشد که همگی از بهترین منابع تهیه و با نریشن بسیار زیبایی تهیه و تکمیل گردیده است.

مسلم محمود زاده افزود:این نرم افزار حدود یکسال با همکاری آستان مقدس علی بن باقر علیه السلام و موسسه فرهنگی یاسین امین قم با بیش از ۲۵۰۰ساعت کار مهندسی و برنامه نویسی و بهره مندی از بیش از ۲۰۰۰فایل صوتی مرتبط تهیه گردیده است.
وی تصریح کرد:این نرم افزار هوشمند بوده و قابلیت نصب بر روی تلفن همراه به عنوان یک اپلیککیشن را دارد و هر لحظه و ساعت قبل از اذان نرم افزار فعال گردد بصورت هوشمند وواتوماتیک بر اساس زمان موجود تا اذان بر اساس اولویت های از قبل تعریف شده نسبت به تنظیم ویزه برنامه های خاص مورد نیاز اقدام نموده و پخش می نماید.
این نرم افزار همانند رادیو معارف در بقاع متبرکه کاربرد دارد و انشالله در سایر بقاع متبرکه نیز. ازاین نرم افزار بهره برداری خواهد شد.