مدیر مخابرات منطقه یزد با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در خصوص اقدامات در زمینه توسعه شبکه تلفن همراه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد،  به منظور بررسی درخواست نصب و احداث سامانه های BTS  تلفن همراه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در فضاهای سبز شهری، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد در دو جلسه با رئیس شورای شهر و سایر اعضای این شورا دیدار کرد.

زارع در این نشست ها ضمن اشاره به نقش ارتباطات در زندگی امروزی و زیرساخت شهر هوشمند اظهار داشت: مخابرات منطقه یزد تمام تلاش خود را می کند که با نصب تجهیزات جدید در سطح شهر ، پوشش و ظرفیت شبکه تلفن همراه را افزایش داده و برای رفع مشکلات ارتباطی مردم استان قدم بردارد.

وی افزود : حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد حائز رتبه نخست کشور در خصوص نگهداری و بهینه سازی سامانه های BTS  بوده و تمام دغدغه ما ارائه خدمات به مردم استان با رعایت قوانین و مصوبات شورای شهر می باشد‌.

در ادامه سفید رئیس شورای شهر یزد، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان بیان کرد : شورا ضوابط کلی توسعه شبکه تلفن همراه را در سطح شهر را مصوب کرده و در چارچوب این ضوابط اپراتورها می توانند اقدام به توسعه شبکه کنند.

همچنین حمیدرضا قمی و ونوس عامری دیگر اعضای شورا، ضمن حمایت از تکمیل شبکه ارتباطات سیار در سطح شهر یزد به عنوان زیرساخت ارتباطی شهر یزد، از سازمان سیما منظر شهرداری خواستند در بررسی و صدور مجوزهای لازم تسریع صورت گیرد.