مسول بنیاد تحکیم خانواده در کاشان از پک کامل خانواده درمانی خبر داد.

به گزارش  جارچی اخبار از کاشان، فهیمه نصیری اظهار داشت: بنیاد تحکیم خانواده با هدف خوب کردن حال خانواده های کاشانی اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی جهت برطرف کرن نیازهای خانواده پرداخته است.

مسؤل بنیاد تحکیم خانواده در کاشان با اشاره به ارتقا سطح تعامل خانواده ها افزود: آموزش و رعایت مهارت های زندگی می‌تواند کمک بسیاری در تحکیم خانواده داشته و نقش موثری در بهتر شدن روابط زن و مرد ایفا کند.

وی با بیان اینکه این آموزشها می تواند سطح فرهنگی دینی خانواده ها را ارتقا دهد، تصریح کرد: با توجه به نیاز سنجی عمومی، هفت موضوع آموزشی روانشناسی، مذهبی، طبی، حقوقی، اقتصادی، سکسو لوژی و تربیت فرزند در کارگاههای بنیاد تحکیم خانواده مورد آموزش قرار گرفت که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت، و در کنار کارگاههای آموزشی بانوان کارگاه آقایان با مدرس آقا تدریس شد.

نصیری تاکید کرد: این کارگاههای آموزشی جهت افزایش محبت بین خانواده مهارت ارتباطات و کنترل خشم به تحکیم خانواده کمک شایانی کرده و آمار طلاق را کاهش می دهد.

وی در پایان از مردم خواست تا با شرکت در این نوع کارگاهها مهارتهای خود را به روز کرده، در مقابل آسیب‌های خانوادگی واکسینه شوند و فرزندانی قوی، خلاق محور و دینی را برای ارتقا جامعه پرورش دهند.