معاون فرهنگی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ماموریت ستاد را پاسداری از سه رکن انسجام داخلی، جلوگیری از نفوذ بیگانگان و قدرت بخشی به امام جامعه دانست.

به گزارش جاذچی اخبار از کاشان، حجت الاسلام عباس ابن علی در جلسه شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری ستاد که در شهرداری با حضور معاونین برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری دام ظله العالی در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، جامعه ولایتمدار را دارای سه رکن می دانند.

معاون فرهنگی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: ارکان جامعه یک، وجود انسجام و پیوستگی داخلی بین آحاد امت در فکرواندیشه و عمل و رفتار وبه تعبیر دیگر هم جبهگی در مقابل دشمن، دوم:عدم پیوستگی با بیگانگان، جلوگیری از نفوذ و رسوخ فکری و عملی دشمن که موجب بروز خطا و اشتباه در دستگاه محاسباتی مسئولین جامعه اسلامی خواهد شد و انسجام داخلی را از بین خواهد برد.

وی سومین رکن را قدرت بخشیدن و حفظ محوریت امام جامعه که موجب رشد استعدادها، اقامه معروفها و ازاله منکرات فردی و اجتماعی خواهد شد دانست و گفت: بنابراین مأموریت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقامه و پاسداری از این سه رکن جامعه ولایتمدار است تا دلها، اندیشه ها و رفتارها روز بروز به هم نزدیکتر شوند و آمادگی دریافت فیوضات مادی و معنوی ولایت ولی الهی را داشته باشند.

در ادامه برنامه های معاونت فرهنگی ستاد ویژه ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام و هفته بزرگداشت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تبیین شد که برنامه های مذکور از ابتدای محرم الحرام با کلید واژه “بی تفاوت نباشیم” با همکاری آحاد مردم عزیز و ولایتمدار کاشان شروع خواهد شد.