مدیر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان گفت: دانشجویان این دانشکده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۱۲ هزار ماسک و لباس ایزوله تولید کردند.

به گزارش  جارچی اخبار از کاشان،مریم بهاردوست روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان این مرکز آموزشی برای مبارزه با بیماری کووید- ۱۹، تا کنون نزدیک به ۱۰ هزار عدد ماسک برای گروه‌های مختلف سنی از بزرگسالان تا کودکان دوخته‌ و البته کار همچنان ادامه دارد.
وی تشریح افزود: این ماسک‌ها که پارچه‌ای و قابل شست و شو هستند، به درخواست بنیاد خیریه حامیان خانواده شهرستان کاشان برای بسته‌های بهداشتی مورد نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت از سوی دانشجویان این دانشکده تولید و توزیع شده است.
مدیر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان اضافه کرد: دانشجویان این دانشکده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ دست لباس ایزوله برای پزشکان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان دوخته‌اند.
وی با اشاره به تامین مواد اولیه و پارچه‌ها از سوی خیران پویش تکریم سربازان سلامت و بنیاد حامیان خانواده، گفت: نیروی انسانی مشغول به‌کار در این کارگاه‌ها شامل استادان، کارکنان، دانشجویان دانشکده و بانوان خیری است که به صورت داوطلبانه برای این فعالیت خیرخواهانه اقدام کردند.
بهاردوست از جمع‌آوری پنج میلیون ریال از محل هدایای استادان و همکاران دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان خبر داد و اظهار داشت: این مبلغ به منظور تهیه غذا و مایحتاج بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانی به قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تحویل داده شد.
وی تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی همسو با رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سه نوبت (در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و به مناسبت عید سعید غدیر) تحویل خانواده‌های کم‌برخوردار به ویژه خانواده‌ دانشجویان نیازمند دانشکده شد.
مدیر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان یادآور شد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، دانشکده فنی و حرفه‌ای کاشان همگام با دستورالعمل‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و امتحان‎های منظم در سیستم بر خط سمیاد پرداخت.

دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان با نزدیک به ۲ هزار نفر دانشجو در ۱۴ رشته کاردانی و کارشناسی در زمینه‌های آموزشی خدمات ارایه می‌دهد.