به مناسبت هفته دولت طرح صنعتی تولید درب و پنجره دوجداره upvc در شهرستان سلسله با ظرفیت تولید ۶ هزار تن در سال افتتاح شد.

به گزارش جارچی اخبار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در  آیین  بهره برداری از این طرح که با حضور ابراهیمی «نماینده شهرستان سلسله و دلفان» و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد،گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در همین راستا و به مناسبت هفته دولت طرح صنعتی تولید دروپنجره دوجداره upvc در شهرستان سلسله با ظرفیت تولید ۶ هزار تن در سال و آورده اولیه ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمدرضا صفی خانی ادامه داد: دراین شرکت تمام کاری مربوط به ساخت در پنجره دوجداره از جمله شیشه های دوجداره و توری های این پنجره ها تولید می شود.

صفی خانی تصریح کرد:این شرکت ظرفیت اشتغالزای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم را دارد و تولیدات این شرکت به تمام شهرستان های استان و استان های کرمانشاه و قم صادر می شود.

رییس سازمان صمت لرستان بیان داشت: با توجه ظرفیت تولید، در صورت دریافت تسهیلات این طرح صنعتی قابلیت توسعه را دارد در این راستا هر کمکی که نیاز باشد ، دریغ نخواهیم کرد.