امام جمعه کاشان گفت: رسانه این قدرت را دارد که نقشش از شهادت بالاتر و قوی تر باشد.
به گزارش خبرنگار  جارچی اخبار از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مدیران روزنامه ی سراج اظهار داشت برای انتقال مفاهیم دو راه وجود دارد یکی بیان و دیگری قلم که خداوند به هر دو احترام میگذارد و به آن سوگند خورده و انتقال این دو راه می تواند برای انتقال تاریخ، پیشینه و فرهنگ موثر باشد.
امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه در کاشان اظهار کرد تصریح کرد: رسانه این قدرت را دارد که نقشش از شهادت بالاتر باشد، شهادت در روز دهم محرم به پایان رسید اما این رسانه ی گویشی بود که کوفه را فتح کرد. کوفه ای که کانون اقوام، قبائل و طواعف نیروهای رزمنده ی بی هویت بود و شام را که هرگز مزه ی اسلام علوی را نچشیده بود با رسالت زینب کبری(س) از خواب بیدار کرد.
وی افزود: خداوند در قرآن ۴۰بار سوگند خورده که دو مرتبه مربوط به رسانه بوده و این اهمیت رسانه را بر ما آشکار میکند.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: شهری مانند کاشان ‌که از ابعاد مختلف برای خود میدان سخن دارد میطلبد تا از رسانه ی مکتوب بهره مند باشد تا تاریخ غنی ۷۵۰۰ این دیار را به نسل موجود منتقل کند تا با فراموش کردن سوابق تاریخی خود به کج روی آلوده نشوند و به جای اینکه بر لباسشان مفاخر این سرزمین نقش ببندد عکسی از بازیگران کافر و آرایش آن ها را به جای فرهنگ این کشور تداعی کنند.
امام جمعه ی کاشان گفت: صرفا انتساب روزنامه به نام کاشان حق منطقه را ادا نخواهد کرد بلکه معرفی مفاخر و فرهیختگان منطقه از جمله رسالت این روزنامه خواهد بود.
وی در پایان گفت: کاشان منطقه ای غنی و فرهنگی است که ظرفیت های فکری و هنری بسیاری را در خود جای داده که می تواند خوراک خوبی برای روزنامه باشد،

لازم به ذکر است؛ مدیر مسؤل و هیئت تحریریه روزنامه سراج  در دیدار با امام جمعه کاشان ضمن تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه به بیان ظرفیتهای روزنامه و مشکلات موجود پرداختند.