معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از آغاز عملیات اجرایی بزرگراه هرات به هرابرجان خبر داد.

‌معاون عمرانی استاندار یزد گفت: هم اکنون نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در دست ساخت ‌است که تلاش ما در سال گذشته و سال جاری اتمام ۲۰۰ کیلومتر از این بزرگراه ها است.

 

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد محسن صادقیان اظهار داشت: همزمان با سفر استاندار یزد به شهرستان خاتم عملیات اجرایی بزرگراه هرات به هرابرجان با اعتبار نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار در مورد اهمیت این محور در شهرستان خاتم، بیان کرد: بزرگراه هرات هرابرجان به طول ۳۰ کیلومتر به عنوان بخشی از محور مهریز- نیریز و بخشی از محور اصفهان- بندرعباس است.

صادقیان ادامه داد: با توجه به اهمیت ترافیکی این محور با پیگیری‌های مسؤلین استان و تلاش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مراحل برگزاری فراخوان و مناقصه آن انجام شد و امروز عملیات اجرایی آن با حضور استاندار و مسولان استانی آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در دست ساخت است که برنامه ما در سال ١٣٩٨ و سال جاری اتمام ۲۰۰ کیلومتر از این بزرگراه‌ها است.

صادقیان گفت: تاکنون نزدیک به ۷۰ کیلومتر از این بزرگراه‌ها افتتاح شده است، تا پایان سال جاری ۱۰۰ کیلومتر دیگر از این راه‌ها به بهره برداری می‌رسد و ۳۰ کیلومتر دیگر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.