در راستای حل مشکلات مشترکین گاز طبیعی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از ابتدای سال تا کنون ۱۲۸ دیدار چهره به چهره مردمی در دوشنبه هرهفته با مراجعین داشته است.

به گزارش جارچی اخبار با توجّه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین مشترکین و مدیرعامل؛ دوشنبه هرهفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
سید مصطفی علوی، با بیان اینکه مشترکین عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت مشترکین عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی در حوزه گاز طبیعی هستیم.
وی، شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیرعامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا درراستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود
وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی رغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
مهندس علوی، اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد.وی، تصریح کرد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان اصفهان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
بازدید رئیس دفتر بازرسی استانداری از روند ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان
لازم به ذکر است، در راستای پیگیری و ارزیابی استانداری از نحوی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه های اجرایی استان، دکتر کرمی رئیس بازرسی استانداری اصفهان با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت گاز استان از روند و چگونگی ملاقات مهندس علوی با مراجعین در روزهای دوشنبه بازدید کرد و از نحوه برخورد و ملاقات با مردم و رضایت نسبی از این ملاقات ابراز خرسندی نمود.
مهندس علوی، ضمن پاسخگویی به درخواست های مراجعین در مورد روش هماهنگی برای جلسات مردمی گفت: مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های۳۶۲۴۳۰۴۶ و ۳۸۱۳۲۲۰۱ و۳۸۱۳۲۲۰۲هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برای ملاقات با اینجانب حضور یابند.
وی، تصریح کرد: علاوه بر مراجعات حضوری، مردم عزیز می توانند از طریق میز خدمت، صندوق ارتباط با مدیرعامل، سامانه تلفنی ساتم، سامانه CRM (رسیدگی به شکایات ) با دسترسی سه گانه اعم از؛ وب سایت شرکت به آدرس www.nigc-isfahan.ir ، تلفن ۳۶۲۸۶۳۶۳و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۶۱۹۴ و شماره تماس مستقیم شکایات واحد روابط عمومی ۳۶۲۷۴۰۲۹ از جمله کانال های دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مردمی می باشد.