با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، عملیات عمرانی خوابگاه خیرساز ۲۱۲ نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز آغاز شد.
به گزارش جارچی اخبار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این راستا اظهار داشت: فاز اول این خوابگاه در متراژ ۹۵۳ متر مربع به همت خیر دکتر احسان کیهان احداث می شود.
دکتر سید علیرضا مروجی افزود: مبلغ فاز اول تا مرحله تکمیل سفت کاری ساختمان حدود ۱۵میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال می باشد که توسط خیرسلامت پرداخت می شود.
وی، با اشاره به ساخت این خوابگاه در چهار بلوک با متراژ ۴۳۰۰ متر مربع تصریح کرد: برای هر بلوک دو طبقه با حیاط مرکزی در نظرگرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه زمین خوابگاه در محل پردیس دانشگاه واقع شده است، اظهار امیدواری کرد: با مساعدت خیرین سلامت بقیه فازهای خوابگاه احداث شود.
وی در ادامه، ضمن تقدیر از زحمات خیرین سلامت به خصوص دکتر احسان کیهان، خیرین را جزء اولیاء الهی خواند و گفت: خداوند توفیق بزرگ خدمت به مردم را به شما عطا فرموده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، خیرین سلامت کاشان را پیشگام امور خیر در حوزه سلامت کشور برشمرد.
وی، با اشاره به اینکه یکی از برکات زندگی خیرین انجام چنین اموری است، افزود: خداوند فرموده هرچه کار خیر انجام دهید بیشتر از آن را جبران می کند.
دکتر مروجی، با تاکید بر فرمایش های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بحث سلامت از اولویت های کشور است، افزود: وقتی مردم سالم باشند آثار و برکات فراوانی در کشور به وجود می آید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان صورت گیرد.
وی، بر گسترش این مشارکت ها و برقراری ارتباط با خیرین جامعه به منظور رفع مشکلات حوزه سلامت تاکید کرد و با اشاره به فعالیت و علاقمندی خیرین به همکاری در این حوزه گفت: امیدواریم با تعامل مناسب بتوانیم این رابطه ها را روز به روز گسترده تر کنیم زیرا هر گاه کارها را به خود مردم واگذار کرده ایم و نظارت را بر عهده گرفته ایم، کار به نحو احسن به سرانجام رسیده است.
دکتر مروجی، انجام کارهای خیر را جزء باقیات الصالحات برشمرد و اظهار امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در راستای ارتقای سلامت مردم با تعامل این عزیزان فعالیت های باکیفیت تری را انجام دهد.