سرپرست مخابرات اصفهان بطور سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور بازدیدکرد.

به گزارش جارچی اخبار؛ مهندس ناصر مشایخی در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور  با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

وی تاکید کرد:در راستای تحقق رضایت مشتریان وتحولات زیر بنایی به  امور مشتریان مرکز تلفن شهید ردانی پور شهر اصفهان ودیگر مراکز بایستی رضایت شهروندان ومشترکین در الویت امور کار باشد.

مشایخی پیگیری مطالبات مردمی  و اصلاح روند پاسخگویی را  از جمله مهم ترین  برنامه های خود دانست و افزود : من و همکارانم در مجموعه مخابرات منطقه اصفهان همه همت خود را به کار بسته ایم تا با رفع موانع و مشکلات موجود و تقویت سامانه های غیر حضوری در شرایط حاضر کمترین مراجعه حضوری به مراکز را داشته باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در ادامه ضمن  بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دیتا بر رعایت استانداردهای لازم و تلاش مضاعف برای حفظ و افزایش کیفیت سرویسهای دیتا تاکید کرد.