مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خبر داد وگفت: این گروه جهادی در گام اول رزمایش با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های موثری داشت و تصمیم گرفت که گام دوم را در سه مرحله انجام دهد.
جوادپورپیرعلی در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار در کاشان ،با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه کاشان از عید غدیر آغاز شد و هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: جهادگران گروه جهادی شهید حججی توانستند با همدلی و کمک مقدار زیادی بسته معیشتی را نیزبین مردم نیازمند کاشان توزیع کنند.
وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست این رزمایش بیش از ۸۰ بسته معیشتی و یک هزار پرس نان بین نیازمندان منطقه کاشان توزیع شد خاطر نشان کرد: در مرحله دوم رزمایش هم دانشجویان نیازمند دانشگاه شناسایی و حدود ۵۰ کارت هدیه بین آنها اهدا می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از اجرای مرحله سوم با عنوان طرح مشق ایثار با هدف تهیه و توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان کاشان خبر داد و افزود: در گام نخست این طرح حدود ۸۰۰ بسته با ۱۸ قلم نوع لوازم التحریر آماده و بین دانش آموزان نیازمند منطقه کاشان توزیع و حدود ۳۰۰ بسته نیز به ارزش هر بسته دومیلیون و ۵۰۰ هزار ریال آماده و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.