مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به یک هزار و ۲۶۶ حادثه طی شش ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار؛ علی محمدهاشمی  اظهار داشت : در شش ماه گذشته به چهار هزار و ۶۷۵ حادثه دیده ناشی از حوادث مختلف توسط این جمعیت امدادرسانی شده است .

وی افزود: چهار هزار و ۷۴ نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و ۴۱۹ تیم در امدادرسانی به حوادث شش ماهه گذشته مشارکت داشته اند، یک هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو امدادی در این حوادث به کارگیری شده است.

علی محمدهاشمی خاطرنشان کرد: این حوادث شامل ۶۱۱ حادثه جاده ای ، ۲۹۳ مورد حادثه شهری ،  ۱۳۸ مورد خدمات حضوری ، ۱۲۶ مورد صنعتی و کارگاهی ،  ۵۹ مورد حادثه کوهستان،  ۱۷ مورد حادثه ساحلی ، ۴حادثه آتش سوزی مرتع ، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی ، ۲ مورد حادثه ریزش آوار ، ۱ حادثه برف و کولاک ، ۱۲ مورد خدمات مناسبتی ، ۱ مورد حادثه هوایی و ۱ مورد توفان بوده است .

وی در پایان با اشاره به آمار بالای حوادث جاده ای به رانندگان توصیه کرد در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از بروز حوادث دلخراش جلوگیری و در  صورت بروز حادثه با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.