روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان بهبود می یابد.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده شب گذشته از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مولفه پاسخگویی در افزایش رضایتمندی مشتریان ، با پیگیری های مجدانه، ساز و کار  پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش جارچی اخبار،ناصر مشایخی  در حاشیه این بازدید میدانی  با تاکید بر استانداردسازی کلیه امور مربوط به این مراکز در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان اظهار کرد: کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه  از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.

وی افزود : تلاش و همت مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش دغدغه و مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با انجام تغییرات اصولی در آینده نزدیک شاهد تحقق واقعی شعار “ارتباطی فراگیر ” برای کلیه هم استانی ها باشیم.