مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: ۱۲ طرح خدماتی – عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان از سوی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش جارچی اخبار ، احمدرضا مرادی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های خدماتی و عمرانی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در قالب برنامه های هر یکشنبه، یک افتتاح، اظهار کرد: تکمیل و راه اندازی ساختمان خدمات امور متوفیان باغ رضوان از جمله این طرح هاست.
وی بیان کرد: شروع عملیات عمرانی و فضای سبز فاز سوم باغ رضوان، طراحی و ساخت سالن جلسات ساختمان اداری، تغییر هویت بصری و گرافیک محیطی آرامستان باغ رضوان و به روز رسانی اپلیکیشن خدماتی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از دیگر طرح هایی است که در برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» افتتاح و بهره برداری می شود.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اضافه کرد: طرح جدید درایگاه های آرامستان باغ رضوان، مناسب سازی قطعات برای تسهیل در تردد سالمندان، جانبازان، افراد دارای معلولیت و زائران اهل قبور، اجرای قبور پیش ساخته بتنی برای تسریع در ارائه خدمات به مراجعان، احداث سامانه تصفیه پساب غسالخانه آرامستان باغ رضوان، اجرای فیبر نوری و طراحی و ساخت آرامگاه های خانوادگی دیگر طرح هایی است که از سوی سازمان آرامستان اجرایی می شود.
وی هزینه اجرا و بهره برداری از این طرح ها را ۴۱ میلیارد تومان عنوان کرد.