معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به خستگی کادر درمان گفت: متاسفانه بیش از ۷۰۰ نفر از کادر درمان استان به کرونا مبتلا شده اند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «احمد ترحمی»  در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما برای مقابله با این ویروس در ۴ مرحله فعالیت کنیم و برنامه ریزی برای اقدام داشته باشیم.

 

وی افزود: اطلاع رسانی یکی از این مراحل اطلاع رسانی است که همه سازمان های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به خوبی این وظیفه را انجام داده اند که ما در این حوزه مشکلی نداریم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: پیشگیری به عنوان حوزه دیگر وظیفه ما است که در آن عدم ابتلا با استفاده از ماسک، شستن مکرر دست و پرهیز از سفر و تجمع به عنوان امری اساسی است.

 

ترحمی بیان کرد: ما سعی کرده ایم از ابتلا تا پایان درمان همه امکانات را در اختیار بیماران و کادر درمان قرار دهیم و وظیفه تامین آن را داریم اما آیا مردم نباید رعایت کنند.

 

وی افزود: از ابتلا تا درمان هیچ گلایه  و شکوه ایی نداریم اما بخش قبل از ابتلا و بعد از درمان در حال فراموشی است ک همین درصد بالای ابتلا را دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: هدف ما قطع چرخه کرونا است و ما تمام توان و فکر خود را گذاشته ایم اما مردم باید رعایت کنند.

 

وی گفت: در حوزه مدیریت، پیشگیری و درمان هیچ کوتاهی انجام نشده و علی رغم خسته شدن کادر درمان کوتاهی نداشته ایم.

 

ترحمی بیان کرد: در هفت ما بیش از ۷۰۰نفر از کادر درمان استان گرفتار این بیماری شده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: از هفته گذشته تمام بازرسی را تشدید کرده ایم و روزانه ۴۰ تا ۵۰ پلمپ اصناف و اماکن متخلف  را داشتیم.