وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: گفت و گوی اخیر من با معاونان و مدیران کل برای به کارگیری همه توان برای خدمت به نادرست خطاب به معلمان و حقوق آنان تلقی شده است.

به گزارش جارچی اخبار، محسن حاجی میرزایی امروز – شنبه – با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: متاسفانه گفت و گوی من با معاونان و مدیران کل برای به کارگیری همه توان برای خدمت به نادرست خطاب به معلمان و حقوق آنان تلقی شده است.

وی در بخش دیگری از این پیام افزود: سخت کوشی و خلاقیت معلمان در شرایط دشوار کرونایی موجب بالندگی و افتخار ایران است.

روز گذشته این بخش از فیلم ویدئویی سخنان وزیر آموزش و پرورش در فضای مجازی منتشر شد که وی  اعلام کرده است حقوق دریافتی به این معناست که ما این خدمت را کامل ارائه می‌کنیم بنابراین هرکسی قبول ندارد نباید پای آن قرارداد را امضا کند و کسی که قرارداد را امضا کرد یعنی به هیچ عامل دیگری ربط ندارد.

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود در این فیلم ویدئویی گفت: به طور مثال اگر کسی بد  یا خوب رفتار کرد، حقوق ما را دیر یا زود یا کم و زیاد دادند هیچ معیار نیست، چون پذیرفتید و می‌توانید نپذیرید، کسی ما را مجبور نکرده است.

وی همچنین افزود: اگر نمی‌توانیم زیر بار این مسوولیت قد علم کنیم کنار بکشیم، وارد بازی بزرگی شده ایم و خواسته و ناخواسته زیر برگه مهمی را امضا کرده ایم.

برخی کاربران فضای مجازی پس  از انتشار این ویدیو نسبت به صحبت های وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند. این در حالی است که این سخنان در نشست مشترک با مدیران کل و معاونان آموزش‌وپرورش استان‌های کشور خطاب به آنها بوده است.

حاجی میرزایی جمعه شب نیز با انتشار پیامی در توییتر نوشت: خانواده ها گواهند معلمان عزیز در شرایط سخت کرونایی با تلاشی ستودنی، مسوولیت پذیری و خلاقیت همه توان خود را برای ارائه آموزش با کیفیت به دانش آموزان ‌عزیز به کار می گیرند.

‌وی همچنین گفت: به احترام این افسران سپاه پیشرفت به پا می خیزیم و تمام توانمان را برای بهبود شرایط شغلی آنان به کار می گیریم.