فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری شروری که پس از شرارت در این شهر به یکی از شهرستان های شمال کشور متواری و مخفی شده بود در عملیات ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  جارچی اخبار از کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی  اظهار داشت: در پی یک مورد اخلال در نظم عمومی و تهدید با سلاح سرد توسط یکی از اراذل و اوباش شاخص و ایجاد نارضایتی برای شهروندان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند شرور دارای چندین مورد سابقه کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی می باشد و با انجام رصد اطلاعاتی مشخص شد متهم به یکی از شهرستان های شمال کشور متواری شده است .
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : ماموران بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی موفق شدند متهم را داخل مخفیگاهش در شمال کشور دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی کاشان در پایان با بیان اینکه متهم دارای سوابق عدیده ای از جمله توهین و تهدید با سلاح سرد، فرار از خدمت ، اخلال در نظم عمومی ، شرب خمر و …. می باشد تاکید کرد : امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس کاشان است و نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند .