مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام  با بیان اینکه این شرکت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از مشترکین طلب دارد گفت: تداوم خدمات با پرداخت آب‌بها امکان‌پذیر است از این رو از مشترکان انتظار می رود قبوض را به موقع بپردازند.

نورالله تیموری در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار در ایلام، افزود: از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به مشترکین خانگی و ۷۰میلیارد ریال نیز  سازمان های دولتی سطح استان می باشد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام  اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که استفاده از آب شرب برای بهداشت فردی جزو مهمترین نیازهای مبارزه با کرونا است این شرکت برای تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و…. نیازمند تعامل و همکاری هم استانی های عزیز با پرداخت به موقع آب بها است.

تیموری ادامه داد:  با انتشار این ویروس، فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدها را لمس و احساس می کنیم، بنابراین در این ایام سخت برای خدمت رسانی به ویژه در بخش تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست، شبانه روز تلاش می کنیم.

وی بیان داشت: تمامی همکاران ما در بخشهای مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و… در شهرها ، روستاها و در مناطق صعب العبور بی وقفه حضوری فعال دارند تا آب، این مایه حیات و الفبای پاکیزگی همچنان برقرار باشد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همکاران ما در صورتی می توانند به فعالیتهای خود در بخش تامین و توزیع آب و نیز اجرای طرحهای فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه دهند که مشترکین نیز در پرداخت به موقع قبض آب همکاری لازم را داشته باشند.

روح الله تیموری خاطرنشان کرد: شرکت  آب و فاضلاب استان ایلام، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد.

تیموری افزود: از آنجایی که بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکتها، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز  برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.