فرماندار ویژه کاشان از ادامه محدودیتها در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی در نشست خبری با تبیین شرایط موجود شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز این شهرستان، از تعطیلی و اجرای محدودیت‌های کرونایی در هفته پیش رو  خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این محدویت‌ها کاهش آمار ورودی بیماران کووید ۱۹ به مراکز درمانی است.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا در کاشان، با یادآوری راه‌اندازی پنج پست ایست و بازرسی برای نظارت بر ورود و خروج خودروها افزود: این نظارت‌ها تا پایان محدودیت کرونایی ادامه خواهد شد.

مرتضایی یادآور شد: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ۸۰ نشست در ستاد مقابله با کرونا برگزار و تلاش شد منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه در خصوص کمک‌های مومنانه، کامل و دقیق اجرا شود.
وی تصریح کرد: بانک‌های عامل ۳۰۰ میلیارد ریال تسیهلات حمایتی برای جبران زیان‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به ۸۳۰ نفر در قالب ۱۴ رسته شغلی به صاحبان مشاغل در این شهرستان پرداخت کرده‌اند.
فرماندار ویژه کاشان درباره چک‌های برگشتی هم اظهار داشت: برخی بانکها از اختیارهای خود استفاده کرده و از برگشت زدن چک‌ها جلوگیری می‌کنند اما برخی بانک‌ها نیز با استناد به آیین‌نامه‌های داخلی، اعلام کرده‌اند باید از تهران یا مرکز استان به آنها دستور داده شود که این مهم در حال پیگیری است.

فرماندار ویژه کاشان در پایان از خدمات نزدیک به ۲ سال حمیدرضا جوشقانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تجلیل و برای وی در مسولیت جدید آرزوی توفیق کرد.