مدیر کارخانه گروه گیاهی ناجیان  از برنامه ایجاد شهرک گیاهان دارویی در تبریز خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، دکتر یحیی ناجیان که در بازدید دبیر اجرایی و اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از این کارخانه سخن می گفت اظهار داشت: با توجه به تنوع محصول در این واحد تولیدی در نظر داریم با ایجاد یک شهرک دارویی کارگاه های جداگانه ای برای هریک از گروه محصولات این مجموعه ایجاد کنیم.

 

وی تولید صابون های گیاهی ، مقطرهای ترکیبی چند گیاه ، نوشیدنی های بدون قند و کم کالری و انواع عرقیات را از جمله محصولات این کارخانه برشمرد و گفت: هدف اصلی ما کشت مستقیم گیاهان دارویی و استفاده از آنها در تولید می باشد

دکتر ناجیان با بیان اینکه در تولید محصولات این گروه  کیفیت محصول اهمیت ویژه ای دارد گفت: محصولات تولیدی این کارخانه دارای گواهینامه های لازم استاندارد بین المللی نیز می باشندو زمینه صادراتی خوبی دارد و  به ویژه کشورهای عربی از آن استقیال خوبی می کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت ناجی گیاه ناجیان با دارا بودن کادری متخصص و متعهد در زمینه آزمایشگاهی و تحقیقاتی و مدیریت کیفیت و تولید امیدوار است بتواند در بالا بودن سطح بهداشت و سلامت افراد جامعه گامی مؤثر بردارد اظهار داشت: اغلب تولیدات این کارخانه در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد

دکتر ناجیان با اشاره به بیش از یک قرن سابقه اجدادی در امر تولید گیاهان دارویی در این خانواده گفت: این مجموعه در حال حاضر با تلفیق  تجربیات گذشتگان و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علم نوین گیاه درمانی سعی در ارائه خدمات بهتر دارد.

وی در عین حال از برخی بی مهری ها در توسعه این کارخانه انتقاد کرد و گفت: تلاش ما برای اخذ زمین مناسب برای کشت محصولات به نتیجه مناسبی نرسیده است.

مهندس کریم صادق زاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی نیز دراین بازدید با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه اظهار داشت: تنوع تولید در کنار رعایت کیفیت محصول و اخذ استانداردهای لازم موجب موفقیت این واحد صنعتی شده است.

مهندس کریم صادق زاده تبریزی از گروه گیاهی ناجیان به عنوان یک واحد کارآفرین نمونه یاد کرد و گفت: با وجود شرایط و هزینه های بالای درمان به اصطلاح مدرن در حال حاضر سبب شده که مردم با عشق و علاقه به طب سنتی و داروهای گیاهی روی آروند

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی  یکی از موفقیت های این کارخانه توجه به نیروی انسانی و کارگران عنوان کرد و گفـت: در این کارخانه خوشبختانه حقوق قانونی کارگران رعایت می شود و همین امر یکی از رموز توسعه و پیشرفت آن در کنار سیاست های مدیریتی است.

غلامحسین حسین زاده وحید مشاور دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی نیز در این بازدید طی سخنانی به انظباط مدیریتی حاکم بر این کارخانه اشاره کرد و گفت: وقتی مدیر یک واحد تولیدی خود از عاری مشکلات بر سرکار حاضر می شود ودر کنار دین خود را به کارگران به گونه ای ادا می کند که کارگران کارخانه را از خود می دانند همین موجب پیشرفت است.

وی با انتقاد از عدم حمایت مناسب از واحد های تولیدی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: متاسفانه در استان و شهر تبریز به جای حمایت به انحاء مختلف در پیشرفت امور سنگ اندازی می شود

مشاور دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی  به عرق پدری در تدوام فعالیت این کارخانه اشاره کرد و گفت: پیگیری صنعت خانودگی در بیش از یک ربع قرن نشان از علاقه این خانواده برای توسعه و پیشرفت منطقه می باشد که باید مورد توجه  و حمایت قرار گیرد.

همین گزارش حاکی در ادامه این مراسم لوح تقدیر دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در راستای توجه به حقوق کارگران و تلاش در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری به مدیریت این واحدصنعتی اهداء شد.

همچنین در این جلسه تفاهم نامه همکاری ارایه خدمات خانه کارگر در زمینه های رفاهی، آموزشی و درمانی  به کارگران شاغل به مدیریت کارخانه گروه گیاهی ناجیان اهداء شد و مقرر شد در جهت عضویت کارگران در این نهاد کارگری اقدامات لازم صورت گیرد.