دادستان کل کشور با حضور در منزل شهید «فخری‌زاده» بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضایی ترور دانشمند هسته ای کشورمان  تاکید کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در منزل شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور حاضر شد و با خانواده معظم آن شهید دیدار کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و دانشمند هسته‌ای، از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر و اجر را مسئلت کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضایی ترور شهید فخری زاده تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دست پلید استکبار به سرکردگی آمریکا و با هدایت رژیم منحوس صهیونیستی در این حادثه کاملا نمایان است، خاطرنشان کرد: در مجموعه قوه قضاییه با دستور ریاست قوه قضاییه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور این شهید بزرگوار در ابعاد ملی و بین المللی رسیدگی خواهد شد.

بنابر این گزارش، در این دیدار، علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر داستان کل کشور نیز حجت الاسلام والمسلمین منتظری را همراهی کرد.

تروریست‌های مسلح عصر جمعه – هفتم آذرماه – با کمین در مسیر خودرو حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی (ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند، این دانشمند برجسته کشور را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه به شهادت رساندند.

 

ر