رئیس شورای اسلامی شهر گفت: برقراری ارتباط با برخی اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهری توسط خبرنگاران مورد انتقاد است، این در حالی است که پس از سه و نیم سال فعالیت سرافرازانه مدیران یکی از فعالیت‌هایی که باید انجام داد اطلاع رسانی توسط خبرنگاران است پس باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

 به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: یکمین سال شهادت سردار سلیمانی عزیز را تسلیت عرض می‌کنم و معتقدم حدیث امام صادق(ع) در خصوص معرفی شیعیان در سردار سلیمانی متجلی شده بود و یاد و خاطره این عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم ما را در مسیر شهادت قرار دهد.

وی افزود: ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی را نیز تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند الهی برای ایشان غفران و سعادت در سرای دیگر را خواستاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: یاد و خاطره حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را در آستانه سالگرد ایشان گرامی می‌داریم و یاد و خاطره هموطنان عزیز که در سانحه هواپیمایی سال گذشته بدرود حیات گفتند را نیز گرامی می‌داریم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: ما اگر خود را به عنوان مسلمان و شیعه معرفی می‌کنیم باید حتما به جهت اینکه برای دین و مذهب زینت باشیم به درستی حرکت کنیم، اگر ادعای دین داری و شیعه بودن داریم باید رفتار، گفتار و بیان ما در مسیری باشد که بتوانیم برای مذهب زینت باشیم، امروز به جد نیاز به خلوص و مردمداری، خوش خلقی، شجاعت و اعتدال نیاز داریم، اگر امروز عزیزی مثل شهید سلیمانی لقب سردار دلها را به خود می‌گیرد چون همه این ویژگی‌ها را داشته است، سلیمانی با گرفتن درجه سرلشکری و یا نشان ذوالفقار اینقدر برجسته نشد او به دلیل نفوذ در دل مردم برجسته شد.

وی تاکید کرد: ما در زمان انتخابات یکی از شعارهایی که دادیم و بعد هم در منشور شورای اسلامی شهر متجلی شد موضوع پرسشگری و پاسخگویی بود، لازم است که هم ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و هم مدیران شهرداری به خبرنگاران و مردم پاسخگو باشیم، همه مدیران امروز در هر دستگاه و سازمانی که هستند نباید به خبرنگاران بی اعتنایی کنند و فرار از دست خبرنگاران یعنی پاسخگو نبودن در خصوص جایگاهی که داریم و پاسخگویی یعنی استفاده از فرصت که بتوانیم از آن به درستی استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برقراری ارتباط با برخی اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهری توسط خبرنگاران مورد انتقاد است، این در حالی است که پس از سه و نیم سال فعالیت سرافرازانه مدیران یکی از فعالیت‌هایی که باید انجام داد اطلاع رسانی توسط خبرنگاران است پس باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

نصر اصفهانی گفت: سیستم سرای هشت جهت تسهیل امور مردم و روانتر شدن کار شهرداری‌ها و حضور کمتر مردم را در شهرداری‌ها موجب شده است. از شهردار اصفهان می‌خواهیم که با این شرکت جلساتی گذاشته و یکبار برای همیشه چالش‌هایی که گاهی به وجود می‌آید را حل کنند و بعضا مشکلاتی که پیش می‌آید باید تکلیف معلوم شود و باید تعهدات شهرداری و حق و حقوق این شرکت نیز پرداخت شود و مدیران شرکت نیز از رفتارهای اینچنینی که موجب چالش‌هایی در مسیر کار می‌شود پرهیز کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر اصفهان عزیز به آلوده‌ترین شهر کشور بدل و تعطیلی اصفهان را موجب شد، با توجه به جلسات متعدد و پی‌در‌پی همچنان چتر آلودگی بر سر اصفهان وجود دارد، اما بازهم تاکید می‌کنیم سلامتی شهروندان اصفهانی اولویت اول استان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم جلوی بارگذاری‌هایی جدید که موجب تنگی نفس می‌شود و نگرانی‌ها و هشدارها به خصوص برای نسل‌های آینده جدی گرفته شود و مسئولان اقدامات پیشگیرانه‌ای از طریق مجاری قانونی داشته باشند.