این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان و خراسان رضوی در حال برگزاری است و فعالان حوزه‌های مختلف صنعت کشاورزی شامل آبیاری، زراعت، نهاده‌ها و باغبانی به ارائه توانمندی‌های خود پرداخته اند.

به گزارش جارچی اخبار؛ نمایشگاه کشاورزی اصفهان که یکی از رویدادهای معتبر نمایشگاهی در حوزه کشاورزی کشور به شمار می‌رود، در این دوره ۸۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده و شرایطی ایجاد کرده تا متخصصان و فعالان حوزه کشاورزی، با جدیدترین تکنولوژی‌ها و امکانات این حوزه آشنا شوند.

اکما صنعت، سبزدشت، فلاوردشت، پارس‌خاور، قم‌پلیکا، آسپاپلاست، پیکان‌پور (نماینده تراکتورسازی ایران)، بازرگانی نوآوران و یاشیل‌قطره از جمله مهمترین شرکت‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان خواهند بود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان  (سه شنبه- ۱۶ دی ماه) در مراسم افتتاح و روبان چینی این نمایشگاه، اظهار کرد: متاسفانه امروز در کشور ضعف ها را فرصتی برای پنهان کردن ضعف های مدیریتی خود می دانیم در حالی که نباید ضعف مدیریت خود را پشت سر کرونا و … پنهان کنیم.

محمد صادقی افزود: اگرچه امروز کرونا در کشور است، اما باید این بیماری را فرصتی برای جذب مردم و زندگی بهتر بدانیم.

وی با اشاره به آلودگی هوای اصفهان، گفت: در حالیکه همواره صحبت از تمدن، فرهنگ و کشاورزی اصفهان می شود، اما امروز کشاورزی این شهر قربانی صنعت شده است و اکنون با آلودگی شدید هوا مواجه هستیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه کشاورزی اصفهان فدا شده است، تاکید کرد: متاسفانه در استان اصفهان به اشتباه صنعت را توسعه داده ایم و اگرچه صنعت موجب اشتغال بالایی می شود، اما نباید همه چیز را قربانی ظاهر صنعت می کردیم.

نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی از امروز شانزدهم تا نوزدهم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها برای متخصصان، فعالان و کارشناسان حوزه‌های مختلف کشاورزی برپا است.