دبیر کمیته تکریم خانواده و جمع آوری اسناد کنگره شهدای استان یزد با اشاره به اقدامات کمیته خانواده و جمع آوری اسناد کنگره شهدای استان یزد گفت: بیش از ۱۸ هزار تماس تلفنی با خانواده شهدا و ایثارگران استان یزد داشته ایم.

 

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « ابوالقاسم حکیمی» پیش از ظهردوشنبه ۲۹دی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: بیش از ۱۸ هزار تماس تلفنی با خانواده شهدا انجام شده است که یکی از وظایف کمیته تکریم خانواده و جمع آوری آثار کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد است.

 

وی افزود: تاکنون ۸۴۰ تیم برای سرکشی  از خانواده شهدا تشکیل شده است  که ۴۱۴۷ دیدار با خانواده شهدا، ۴۰۰۰ دیدار با ایثارگران در استان تکلیف ما بوده که تا به حال ۱۴۷۰ ایثارگر و ۱۲۵۴ خانواده شهید را مورد بازدید قرار داده ایم.

 

ابوالقاسم حکیمی با اشاره به چاپ ۴۰ کتاب با موضوع شهدا بیان کرد: استودیویی نیز با همکاری صداوسیمای مرکز یزد تجهیز شده تا سه روز در هفته در آن به ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا پرداخته شود.

وی همچنین از راه اندازی و تجهیز یک استودیوی سیار برای خانواده شهدا یا والدین شهدا که امکان خروج از منزل را ندارند، خبر داد.