وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور افتتاح و بازدید از پروژه های استان یزد صبح امروز۴بهمن  وارد این استان شد.

 

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  صبح شنبه ۴بهمن ۹۹ به منظور افتتاح و بازدید از پروژه های گردشگری و صنایع دستی استان یزد وارد فرودگاه شهید صدوقی این استان شد.

 

این مراسم که با حضور محمد علی طالبی، استاندار یزد و مسئولان استانی برگزار شد و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

 

وزیر گردشگری پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در این دو روز چندین اقامتگاه و سفره‌خانه سنتی را افتتاح خواهد کرد و با رئیس فراکسیون گردشگری و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همچنین انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد این حوزه دیدار خواهد داشت.

 

بازدید از بازار قدیم یزد(بازار زرگری) و اهدای لوح تقدیر بازاریان به وزیر به توجه به ثبت یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات سنتی ایران، بازدید از بخش‌های مختلف بافت جهانی شهر یزد و همچنین سرکشی از بافت تاریخی اردکان و باغ جهانی پهلوانپور مهریز، از دیگر برنامه‌های این سفر است.

 

مونسان فردا یکشنبه ضمن نصب هولوگرام خودروهای ساماندهی شده سافاری کانون جهانگردی و بازدید از موزه ایثار و شهادت، در اردکان عملیات مرمت پردیسان را که توسط شرکت معدنی چادرملو انجام خواهد شد را آغاز می‌کند.