فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین گفت:ایام الله دهه فجر یادآور نجات مردم ایران از استبداد و استعمار و هدایت بسوی حاکمیت دین خدا در پرتو الطاف الهی است.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، سروان پاسدار محمد رضا عبدالله آبادی اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن روز تحقق پیروزی حق علیه باطل بر ملت بزرگ و روز. عزت‌ ایران اسلامی و همه‌ی ملت‌های آزاده جهان است و اکنون انقلاب اسلامی ایران با گام‌های استوار مردم و رهبری داعیانه امامین انقلاب پس از گذشت ۴۲ سال از تولد شکوهمندش به ثبات و اقتدار خود رسیده و با تعمیق هویت اسلامی، خودباوری، امید آفرینی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و اهتمام به تربیت دینی و انقلابی بستر طلوع خورشید عظمی ولایت و مصلح موعود جهانی را فراهم خواهد ساخت.

سروان پاسدار عبدالله آبادی در ادامه گفت: برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی،ورزشی و خدمت رسانی در ایام الله دهه فجر امسال از سوی بسیجیان برگزار و مهمترین آن توزیع ۳۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان،ویزیت رایگان بیماران،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری نشست های بصیرتی و نیز مسابقات پیامکی و فرهنگی از جمله آن می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم برگزاری برنامه جمعی شاد در طول مدت کرونا در شهرستان و جهت ارتقای روحیه همشهریان و نیز همزمانی میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن، این حوزه با همکاری شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حوزه مقاومت بسیج کوثر روز جمعه ۱۷ بهمن و با دعوت از خواننده مطرح کشوری اقدام به برگزاری جشن شادیانه فجر فاطمی می نماید.

عبدالله آبادی در پایان اعلام نمود “در شب ۲۲ بهمن نیز در ۸ منطقه به صورت همزمان جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.