طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر با اعتبار سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان همزمان با دهه مبارک فجر در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و جمعی از مسوولان شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جارچی اخبار ، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به ۲ مرحله بودن این طرح گفت: طرح گازرسانی به شبکه داخلی این شهرک صنعتی به طول چهار کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد تومان اجرا شده‌ است.
وی، با بیان اینکه این طرح به کارفرمایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در مدت یکسال اجرا شد، ادامه داد: گازرسانی به صنایع شهرک صنعتی قمصر با اجرای یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
وی،تصریح کرد: با اجرای این طرح‌های گازرسانی علاوه بر رفع موانع موجود، واحدهای صنعتی این شهرک از گاز پایدار برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بهره مندی کامل صنایع استان از نعمت گاز طبیعی را از دغدغه های مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: نعمت گاز علاوه بر توسعه زیرساخت های اشتغال و تولید در کاهش آلودگی ناشی از سایر سوخت های فسیلی بسیار موثر است.
مهندس علوی، در ادامه با تاکید بر مصرف منطقی و به اندازه گاز طبیعی، بویژه در بخش خانگی افزود: هر چه میزان گاز در این بخش بصورت بهینه مصرف شود و صرفه جویی گردد، گاز بیشتری در بخش صنعت توزیع خواهد شد.
وی، با بیان اینکه صنایع برای سرعت‌ بخشیدن به خطوط گازرسانی می‌توانند بر پایه روش ابلاغی از روش خوداجرایی استفاده کنند، ادامه داد: استان اصفهان با مصرف سالانه ۲۱ میلیارد متر مکعبی گاز در همه بخش‌ها به‌دلیل توسعه صنعتی و تراکم جمعیت دومین استان پرمصرف کشور بعد از تهران است.