معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از انجام مراحل نهایی صدور پروانه ساختمانی پروژه ۱۰۰۰ واحدی شاهین شهر با ۵۰ درصد تخفیف و الباقی بصورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه خبرداد.

‎به گزارش جارچی اخبار و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به رفع مشکلات صدور پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن شهر شاهین‌شهر اظهار کرد: با رایزنی‌های بعمل آمده با استانداری و شهرداری وشورای اسلامی شهر شاهین شهر و پس از تشکیل جلسات و بحث و تبادل نظر با مسئولین استانی و شهرستانی در این خصوص به لطف خدا مسائل پیرامون پروانه ساختمانی ۱۰۰۰ واحدی شاهین‌شهر مرتفع شد.

‎وی افزود: پروانه ساخت این واحدها در چارچوب تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی با اعمال تخفیف ۵۰ درصدی عوارض صادر و الباقی عوارضات صدور پروانه نیز بصورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه پرداخت می شود.

‎معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با توجه به تولی گری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای اجرای طرح اقدام ملی در این پروژه و انجام کامل تجهیز کارگاه مقرر شد تا پایان ماه بنیاد نسبت به تحویل کامل نقشه های مورد تایید سازمان نظام مهندسی استان اقدام نماید .

‎زاغیان با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن گفت: کلنگ احداث طرح اقدام ملی مسکن شاهین شهر به تعداد ۱۰۰۰ واحد با حضور وزیر راه و شهرسازی در ماههای گذشته به زمین خورده است که هم اکنون با رفع مشکل پروانه ساخت به لطف خدا شاهد تسریع در احداث این واحدها هستیم.

‎وی ضمن ابراز امیدواری از شروع عن قریب عملیات اجرایی اقدام ملی در شهرهای مبارکه، تیران و شهرضا بیان داشت سهم استان اصفهان در طرح بزرگ و ملی تولید مسکن شامل ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد تعیین شده است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث می‌شود.

‎معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: پس از طی روند تکمیلی سه مرحله ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تا کنون حدود ۴۲ هزار متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شده‌اند.